Pomůžeme vám ušetřit finanční prostředky a zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu

15 nejčtenějších článků za rok 2014

Publikováno: 26. 1. 2015 | rubrika: Nejčtenější články

Patnáct nejčtenějších článků roku 2014 mělo dohromady 5 826 zobrazení. To znamenalo, že návštěvníci webu jim věnovali 395 hodin svého času. Nečetli jste některý? Podívejte se na jejich přehled.

Jako nákupčí jsem velmi často  a rád dělal různé výdajové analýzy či statistiky. Byl to pro mě neocenitelný nástroj pro rozhodování.

Tentokrát jsem použil statistický program Google Analytics, abych se podíval, které články na mém blogu byly v roce 2014 nečtenější a měly nejdelší průměrnou dobu zobrazení.

Samozřejmě, že výsledek je ovlivněn datem zveřejnění konkrétního článku, ale jistou vypovídající hodnotu přehled má.

Patnáct nejčtenějších článků mělo dohromady 5 826 zobrazení. To znamená, že návštěvníci webu jim věnovali 395 hodin svého času.

Osobně taková čísla považuji za skvělý výsledek, který mi dává velkou motivaci do další práce. Pokud vám některý článek utekl, PŘEČTĚTE si jej.

Seznam mých 15 nejčtenějších článků za rok 2014

  1. ABC analýza – tu by měl znát každý nákupčí – Co se dozvíte: Článek ukazuje konkrétní příklad realizace ABC analýzy.
  2. Jak zvolit správnou strategii nákupu – Co se dozvíte: Jaké jsou čtyři základní strategie nákupu a strategie vztahů s dodavateli.
  3. Paretovo pravidlo a ABC analýza – Co se dozvíte: Naučíte se metodu, která vám pomůže dosáhnout nejlepších výsledků.
  4. Hodnocení dodavatelů – mocný nástroj nákupu – Co se dozvíte: Proč je dobré věnovat se hodnocení dodavatelů a co k úspěšnému zavedení hodnocení musíte udělat.
  5. Firemní nákup – proč je tak důležitý – Co se dozvíte: Proč je firemní nákup důležitý a co můžete udělat pro zvýšení jeho popularity.
  6. Hodnocení úrovně firemního nákupu – Co se dozvíte: Jak můžete posoudit úroveň vašeho firemního nákupu.
  7. Budujte si svoji osobní značku – Co se dozvíte: Co vám zvýší šanci dostat přidáno, získat novou lepší práci či mít konkurenční výhodu a úspěšně se uplatnit na trhu práce.
  8. Aby vaše prezentace nedopadla špatně – Co se dozvíte: V praxi vyzkoušené tipy na to, aby vaše prezentace nedopadla špatně.
  9. Sleva, marže, obchodní přirážka. Vyznáte se v tom a víte, jak se počítají? – Co se dozvíte: Co znamenají jednotlivé pojmy a metodiku jejich výpočtu.
  10. Schopnost vyjednávat – nezbytný předpoklad dobrého nákupčího – Co se dozvíte: Naučíte se základní strategie a taktiky, které uplatníte hned při následujícím vyjednávaní.
  11. Strategie realizace úspěšného výběrového řízení – Co se dozvíte: Čemu a proč se věnovat a na co se soustředit při realizaci výběrového řízení.
  12. Interní zákazník – mocný pán, nebo rovnocenný spolupracující kolega oddělení nákupu – Co se dozvíte: Tipy pro nastavení vzájemné spolupráce a zvýšení popularity nákupu ve firmě.
  13. eAukční software, to nejsou jenom reverzní eAukce – Co se dozvíte: Jak maximálně využít potenciál aukční software.
  14. 5 nejčastějších chyb výběrových řízení – Co se dozvíte: Jakých pěti nejčastějších chyb se při realizaci výběrových řízení nákupčí dopouštějí.
  15. Jak mi můj nejúspěšnějí seminář změnil život – Co se dozvíte: Prozradím vám příběh svého nejúspěšnějšího semináře, a jak mi změnil život.

Pořadí prvních pěti článků podle průměrné délky zobrazení

  1. Sleva, marže, obchodní přirážka. Vyznáte se v tom a víte, jak se počítají? – 8 minut a 29 vteřin byla průměrná doba zobrazení tohoto článku, který vyvolal asi největší emoce. Jedna z reakcí, kterou jsem zaznamenal, zněla: „Děláte si srandu, vždyť toto přeci musí znát každý!“
  2. Budujte si svoji osobní značku – Téma, které zdánlivě s nákupem nesouvisí. Ale opak je pravdou a čas zobrazení nad 7 minut je toho pádným důkazem.
  3. Hodnocení dodavatelů – mocný nástroj nákupu – Rozhovory s lidmi z nákupní branže mě stále přesvědčují o potřebě vzdělávat nákupčí v této dovednosti a čas zobrazení 6:16 min. mi dává za pravdu.
  4. Příběh mého nejúspěšnějšího semináře – Byl to jeden z posledních článků roku 2014. To se jistě podepsalo na jeho celkovém pořadí, ale doba zobrazení více než 5 minut svědčí o tom, že vás zaujal.
  5. Jak zvolit správnou strategii nákupu – Druhý nejčtenější článek a průměrná doba zobrazení 4 minuty a 11 sekund potvrzují aktuálnost tématu.

Naplánujte si své vzdělávání, vědět víc se vyplatí!


Líbil se vám článek? Klikněte na ikonu TO SE MI LÍBÍ a SHARE. Uděláte mi tím radost.

Jarda Cirkovský

Přečtěte si také

Nejdůležitější novinky ze světa firemního nákupu na váš e-mail

Chcete mít přehled o trendech, novinkách, nebo získávat tipy ze světa firemního nákupu?


X

© Benefico s.r.o. • Všechna práva vyhrazena • • Google+

Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby

Top