Pomůžeme vám ušetřit finanční prostředky a zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu
Pokud chcete, aby vaše výběrové řízení bylo úspěšné, aby vybraný dodavatel dostál domluveným podmínkám, musíte udělat něco víc než jen poptat tři firmy a vybrat tu nejlevnější.
Vyjednáváte s dodavateli? Snažíte se je ovlivnit nebo přesvědčit v případech, kdy se o něčem rozhodujete? Pak se podívejte na 30 nejsilnějších argumentů, které používají ostřílení nákupčí. Vybral jsem je z 242 návrhů.
Chcete získat SEMINÁŘ ZDARMA? Pozorně si přečtěte následující řádky a dozvíte se podrobnosti.
Není možné si myslet, že pokud někdo pracuje jako nákupčí, umí velmi dobře vyjednávat. To by bylo stejné jako se domnívat, že pokud se někdo v dětství naučí jezdit na kole, tak z něj za pár let bude velmi dobrý profesionální cyklista. Tak jednoduché to není.
Děláte výběrová řízení? Přemýšlíte, jak vylepšit vaši metodiku výběru dodavatelů? Možná váháte, jaká opatření přijmout, aby váš postup byl optimální?
Máte představu, jak v horizontu tří let budete nakupovat? Jakou konkrétní strategii nákupu pro různé skupiny výrobků nebo služeb zvolíte? Zahrnuje tato představa rozdílný přístup k nakupovaným položkám či službám? Ten je totiž nezbytným předpokladem účinné nákupní strategie a úspěchu firmy jako takové.
© Benefico s.r.o. • Všechna práva vyhrazena
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby