Pomůžeme vám ušetřit finanční prostředky a zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu
Nevíte, která dvě slova doslova dokážou zatočit s vaší přesvědčivostí? Nemáte představu, na čem máte postavit vysokou pádnost svých argumentů? Nevíte přesně, proč je dobré mluvit pozitivním způsobem?
Chcete výrazně zvýšit svoji přesvědčivost? Naučte se používat formulace a slova, která používají úspěšní vyjednavači, a naopak se vyhněte frázím nebo slovům, jež vaši přesvědčivost snižují. Existují totiž fráze, slova nebo techniky, o nichž vás nikdy nenapadlo přemýšlet.
Výpočty, analytické nástroje, strategie nákupu, vyjednávání v nákupu nebo třeba prezentační dovednosti. To jsou témata, která vás na mém blogu zaujala nejvíce. Patnáct nejčtenějších článků roku 2016 mělo dohromady 13 717 zobrazení.
Snad v každé branži najdete osobnosti, které takzvaně vystupují z řady. Při odborných přednáškách jim lidé se zaujetím naslouchají a jejich výkon odmění nefalšovaným potleskem. Odlišují se od ostatních nejen svou vysokou odborností, ale především uměním prodat svou práci a uměním prezentovat před početným auditoriem.
Otázku „Jak vybudovat trvale úspěšné oddělení nákupu“ si položil snad každý manažer oddělení nákupu. Ale odpověď „Jak toho dosáhnout“ nalezli jen ti opravdu dobří.
Čeká vás v dohledné době nějaké důležité vyjednávání? Víte, na jaké tři klíčové prvky je důležité se v rámci přípravy zaměřit? Jakkoliv by se vám tato otázka na první pohled mohla zdát zbytečná, tak není.
© Benefico s.r.o. • Všechna práva vyhrazena
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby