Pomůžeme vám ušetřit finanční prostředky a zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu
Letos v listopadu to bylo deset let, co jsem se rozhodl znovu začít podnikat. Za tu dobu jsem představil mnoha společnostem způsob, jakým se dá nakupovat levněji. Pomohl v růstu stovkám nákupčích, kteří navštívili moje semináře. Ukázal firmám, jakým směrem se má ubírat jejich firemní nákup, aby byl efektivnější. Zkrátka je za mnou nespočet odpracovaných hodin, které jsou vidět.
Věděl jsem, že nedostanu teplé místečko. Byl jsem na to ostatně upozorněn. Ale skutečnost předčila moje očekávání. Záhy jsem zjistil, že jsem se stal manažerem nejhorší oddělení nákupu, ve kterém jsem kdy pracoval. Přede mnou stála prostá otázka: Jak oddělení dostat z té nepříjemné situace?
„Do trabanta nesmíte dát motor z formule 1.“ To byla slova mého nadřízeného, když mi popisoval situaci oddělení, jehož manažerem jsem se právě stal, a vysvětloval mi, co ode mne očekává. Ani jsem netušil, a možná ani on ne, jak pravdivá je to metafora.
Jste profesionální nákupčí, který se chce profesně rozvíjet, rád čerpá ze zkušeností ostatních a chce zvýšit kvalitu firemního nákupu?
Chystáte se přečíst si nějakou zajímavou knihu? Ne, teď nemám na mysli beletrii, milostný ani dramatický žánr, detektivku ani sci-fi. Myslím knihu, která by vás inspirovala ve vaší práci, ukázala nové cesty nebo se stala podnětem ke změně a otevřela vám nový pohled na každodenní rutinu.
Na prvním dojmu velmi často závisí náš úspěch nebo neúspěch. Uděláte ho jen jednou a mnohdy rozhoduje o tom, zda bude nějaký další. Určuje, co si o vás lidé budou myslet a zdali jste jim sympatičtí. Především pokud je negativní, těžko se mění. Je mu přikládán velký význam, přestože je to „jen“ první pohled a úsměv, první slova, postoj a podání ruky.
© Benefico s.r.o. • Všechna práva vyhrazena
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby