Pomůžeme vám ušetřit finanční prostředky a zvýšit úroveň vašeho firemního nákupu
V předchozí části článku jsme si vysvětlovali podstatu strategického řízení a také jaké jsou manažerské činnosti. Nyní se podrobněji podíváme na možný obsah funkční strategie nákupu.
Když dostanu otázku „Co je to strategické řízení nákupu?“, zpozorním a trpělivě vysvětluji, že odpověď není tak jednoduchá a že je nejprve dobré rozumět pojmům, jako je poslání, vize, cíle, strategie a strategické řízení. Protože pokud chcete vytvořit opravdu fungující strategicky řízený nákup, pak se bez dobrého pochopení a znalostí výše uvedených pojmů neobejdete.
Jste profesionální nákupčí, který se chce odborně rozvíjet, čerpat ze zkušeností ostatních nebo se dozvědět něco nového? Možná chcete zjistit, co funguje v situaci, kterou momentálně řešíte. Pak právě vám je určen Procurement Professionals Camp.
Používáte ve své praxi strategii win-win? Pravděpodobně ano nebo se o to vědomě či nevědomě snažíte. Dotazováním na trénincích vyjednávání jsem odhalil jeden nedostatek: Mnoho lidí už o strategii win-win slyšelo a něco o ní ví, ale už nevědí, jaké konkrétní kroky udělat, aby situace win-win dosáhli.
Ne nadarmo se říká, že informace mají cenu zlata. V nákupní branži jsou zdrojem životně důležitých informací o dodavatelích, dodávaných položkách nebo objemu obchodů různé nákupní reporty, přehledy, sestavy, statistiky a výdajové analýzy.
Co vám říká pojem GDPR? Pokud víte, že se jedná o nové obecné nařízení o ochraně osobních údajů legislativy EU, které vstoupí v platnost 25. května 2018, a již nyní přijímáte opatření na zavedení do vaší firemní praxe, pak je nejspíše vše v pořádku. V opačném případě zbystřete pozornost, jinak byste mohli mít zanedlouho velký problém.
© Benefico s.r.o. • Všechna práva vyhrazena
Vytvořil MD webdesign - tvoříme obchodně úspěšné weby